¨ podnikatelský plán

úterý 15. dubna 2014

Ušetřte peníze z nákupu, dovolené a vydělavejte.

Toto téma se bude nazývat jak ušetřit peníze, z běžných nákupu, to co běžně nakupujete. Například potraviny v Intersparu a jak ušetřit nebo k tomu i získat provize z nákupu svých známých. I vám samým to bude přínosem díky 2 až 20 % slevy a ještě k tomu konáte dobro že přispíváte na charitativní účely, a to díky 1 slevové karty, kterou využijete u více společnostech i na dodavatelích elektřiny plynů i benzinky. Tyto procenta se vám přičítají do online office, kde po dosažení částky 320 Kč vám budou chodit peníze každé úterý. Například půjdete na nákupy potravin, nakoupíte za 5000 Kč obchod, nabízí 4 % a vy získáte 200 Kč zpět. Cestou natankujete na benzince za 1500 Kč, která nabízí 5 %, a vy získáte 75 Kč zpět. A to jsem zde neuvedl nábytek elektroniku a podobně. Využijete to na věci, které běžně nakupujete v běžných obchodech. Ušetřit můžete s 20 000 Kč útraty měsíčně přibližně 1000 Kč. Pokud tohle doporučíte známému, který se zaregistruje, získáte 1 % z jeho nákupu, známý utratí 10 000 Kč měsíčně získáte něho provizi 100 Kč. Mate-li 200 známých, které zaregistrujete, máte přibližně 200 x 100 Kč = 20 000 Kč měsíčně, za to že jste pomohli svým známým ušetřit peníze. Známý mi tohle ukázal, tak jsem se zdarma zaregistroval prohlédnul jsem si společnosti, kdy všude budu nakupovat se slevou. Bylo to jednoduché otevřel jsem si online office, dal vyhledat partnerské společnosti ve svém okolí a vytiskl jsem si je k tomu, jsem si vyzvednul slevovou kartu a aktivoval jsem ji svým prvním nákupem za pár kaček. Začal jsem šetřit na svých nákupech a výplaty jsi zasílal na účet, něco jsem si poslal na registrace známých, protože 1 registrace online stojí 32 Kč, ale investice se vrátila. Můžete samozřejmě registrovat i podnikatelé, kteří mají velké obraty oni si sníží náklady, tím jim pomůžete a dostanete zaplaceno z jejich nákupu. Další využití pokud jste studentem a začínáte s prázdnou peněženkou, choďte nakupovat svým známým potraviny, léky například babičkám lékárny nabízejí 10 % a za léky doplácí pojišťovna a to třeba i 2x tolik např. léky stojí 2 000 Kč a pojišťovna doplácí dalších 2 000 Kč, takže celkový nákup činí 4 000 Kč a vy máte 400 Kč vyděláno. Na registrace, na poukazy, které vyměníte rodičům za hotovost a tím je zúročíte o procenta 2 – 20 % dle společnosti.

Další informace a o společnosti je na krátkém videu zde: http://www.youtube.com/watch?v=KmhYnx257A4

Kontakt: adamvolny3@gmail.com

Mobil: 731982337

Registrace: registrace S každým nákupem nejenže obdržíte peníze zpět, ale od této chvíle budete také sbírat klíče k Nákupnímu pokladu. Čím více klíčů nasbíráte, tím větší bude vaše šance na výhru, více se dozvíte na stránkách Nákupního pokladu. Losuje se každý měsíc o více než 2500 cen a v Nákupním pokladu je připravených neskutečných 2.000.000 EUR. Stačí se jen stát členem Lyoness a běžně nakupovat, tak jak jste normálně zvyknutý. V případě zájmu o členství stačí vyplnit jednoduchou přihlášku na této stránce, registrace do Lyoness je nezávazná a je úplně zdarma. Těším se na případnou spolupráci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat