¨ podnikatelský plán

úterý 2. srpna 2016

Proč většina publikací na Facebooku nefunguje (spamovaní)

V dnešní době je zapotřebí umět dobře pracovat na sociálních sítí tak aby to mělo smysl. Tak pro vás vznikl tento článek, ať i vy zdarma můžete nahlédnout do teto metody a získávat nové zákaznicky na sociálních síti.

Co stále dokola dělá většina podnikatelů?  Uživatelu na Facebooku, kteří se snaží rozjet svůj produkt, business, MLM a podobně ?
Stále hodně uživatelů sociálních síti Facebooku, publikuje na svůj osobní profil příspěvky typu odkazy na různé projekty, například klikačky investice, které moc dlouho nevydrží a podobně.
Zakládají si profily "Pasivní příjem" a přidávají si lidi do přátel upřímně takového člověka osobně nepřijmu. Tyto metody bohužel nepomáhají a nikoho tím neoslovíte. Pravě naopak budete za otravu.

Jak to dělat jinak?
Účinější je mít profil soukromý pro spolužáky, rodinu, přátele atd. a profil taky s pravým jménem jako profesní (veřejný) podobně jako na linkedin pro tuto sociální síť což je mimo téma vám poskytne více informací tato stránka. Zpátky k Facebooku a profesnímu profilu, který budeme mít pod pravými jmény - tento profil je vhodný pro cca do 5000 fanoušku to je max kolik můžeme mít přátel, dále nás mohou jen sledovat. Pokud jich bude více jak 1000 tak gratuluji založte si fantpage kde můžete své přátele pozvat. Dále je důležité na tom profilu střídat příspěvky odkazy a nebo pouhé obrázky důkazy výplat jak se vám daří i to jak sedíte v hospodě a pijete ty nejdrahší panáky se svými přáteli, jak připravujete nový projekt a podobně. Toto navazuje že je dobré psát blog kde můžete navíc z reklam od Google Adsence taky mužete  
V tom případě můžete vést i záložky s jednotlivými projekty a hodnotné články a návody jako tento článek. Nejdůležitější je se stát odborníkem na jednu oblast, kterou se budete na blogu i Facebooku zabývat pro jinou (odlišnou) si založte další blog. Na Facebooku sdílejte odkazy co páty příspěvek doporučuji i nastavit datum čas publikace na vaší Facebook stránce.
Toje pro tento článek, jak se stát více odborníkem na Facebooku a méně otravou vše. Pokud vám to nestačilo a chcete se dále vzdělávat v tom vám doporučím shlédnout tyto 3 videa .
Tyto 3 vida vám ukážou cestu jak to dělat jinak a přecházet z otravy na odborníka.



To vám přinese:

Budete mít úspěšnou fantpage na Facebooku, kde bude vetší počat oslovených uživatelu než má vaše stránka fanboušků toto video je důkazem  stránka prodej naruby má 12 000 fanoušků a oslovených lidí příspěvku je okolo 20 000, což je úžasný že ano?

Každá den několik desítek i stovek fanoušku denně, kvalitní fanoušci, kteří komentují sdílejí dávají "To se mi líbí" > tím se o vás dozví více lidí. Funguje to jako exponenciální rovnice :)

Naučíte se sdílet a vytvářet kvalitní obsah což je základním palivem pro akceleraci pro vniknutí do podvědomí uživatelu a považovali vás za odborníka (obrázky, články texty, zahrnovaní odkazu, E-booky, videa).

>>>>>>>>>Je načase se pustit do prvního videa a udělat první krok k úspěchu!<<<<<<<<<<


Žijte dlouho a blaze.

Na závěr citát a prostor pro Váše komentáře. Jak získáváte zákazníky vý?