¨ podnikatelský plán

Stary vz nový způsob marketingu - studie dokazuje že starý způsob marketingu není efektivní. Více v tomto članků.

Starý marketing:
Vzpomínáte na dobu kdy internet nebyl rozšířený o sociální sítě, využívali jste pouze E-mail, možná nějaká registrace na E-shopech, či pokud jste měli nebo se pokoušeli o webovou stránku tak jako já tenkrát ještě na základní škole. Ještě i před tohle dobou stačilo vzít zlaté stránky naslepo někomu zavolat a problém si domluvit schůzku nebyl až tak náročné (to se takoví finanční poradci měli super). Efektivní byli i letáčky roznášené do schránek, i dnešní době se na to někdo občas chytí ale je to nákladnější je potřeba brigádníka, který to roznese a to poctivě. Pak už jen můžete čekat kdo vám zavolá napíše E-mail navštíví váš (Web - bez spraveného nastavení vašeho webu se nedozvíte kdo konkretně váš web navštívil) to ani kdo letáček vyhodil, kdo si ho přečetl a podobně.
Pamatujete řetězcové správy E-mailem, zpočátku to bylo fajn, pokud příšel jeden za týden pro pobavení, jenže vám přišel od kamaráda, byl to fajn způsob jak ukázat kamarádům že máte svůj web. Dále jste taky nevěděli komu zasílat novinky koho to zaujalo, ani nebylo třeba se moc v psaní E-mailu odlišovat. O dopisech, které jsou taky obchodním sdělením není potřeba se  zmiňovat > končí v koši a pecích :)





Doba se změnila:
Začaly sociální síťě prvním byl Facebook tím se omezilo používaní E-mailu jako primární komunikaci. E-mailové řetězce se teď šíři statusama na Facebooku nebo zprávy což je v dnešní době otravné. Je potřeba se odlišit a cílit na danou skupinu lidi se zájmy. Na tyto lidi můžete zacílit pomocí PPC reklamy nebo Facebook reklamy z pohodlí domova > a malou investici. S chytře nastaveným webem s kvalitním obsahem získaté kvalitní zákazníky.

Web, blog
Je nástroj, který za vás pracuje ve dne v noci. Proto je dobré mít web dobře nastavený.
Vybaveny kvalitním obsahem, který lidem radí jak zatočit s daným problémem.
Typy obsahu:
Texty, obrázky,rady tipy triky, E-book v PDF, Návody a postupy, Registrační formulář, Odkaz na video, Žádost o zpětnou vazbu a doporučení, kupony atd.
Dále je zapotřebí aby byl web dobře optimalizovaný pro vyhledávače tzv. SEO. Dozvědět se více o této oblasti + Ebook o marketingu zdarma


E-mail marketing:
Ani sběr E-mailu po internetu a odesílaní hromadně z Outlook nebo Gmail většina těchto E-mailu skončí v koši, nejsou cílené, a denně jich chodí desítky či stovky nevyžádané pošty.
Dnes je zapotřebí aby stránky budovali svou E-mailovou databázi pomocí formuláře na vaší stránce.
Tento marketing má super výhodu přihlásí se ti, které to téma zajímá, Emaily píšeme cíleně na danou skupinu. Od E-mailu se dá odhlásit. > Je potřeba využívat chytré nástroje pro marketing. Umět psát E-maily, které lidi zaujmou hodnotné, E-maily například. "tři nejlepší statusy na Facebooku, které zvyšují počet zákazníku".

Facebook:
Je už aji dneska rozsahlý, pamatuji časy, kdy byly scripty na fantpage pro ziskavaní fanoušku, například pro přehrávaní videa je potřeba dát "to se mi líbi" pozvat všecky přátele na Facebooku, to už facebook zakázal a už se na to lidí nechytí, proto  Facebook je důležité chytře využívat více o facebooku na další stránce

>>>>>>>>>>>Článek jak na marketing na Facebooku efektivně <<<<<<<<<<<<<<