¨ podnikatelský plán

Tajný klíč marketingu 21. století

V dnešní době je internet hodně rozšířený je plný produktů a služeb, pokud máte produkt odlišný což je jeden z bodů pro spěch. Přece jen je potřeba Odesílat lidem E-mailem novinky, akce a podobně. Kdy tyto kontakty vzít spamovat a hledat E-maily na internetu už dnes nefunguje, navíc to není cílený zákazník. Řešení je že vám E-mail vyplní sám uživatel na vašem E-shopu nebo blogu čí stránce. Pro tento sběr E-mailu je potřebný web + webový formulář na svém webu. Další věc ať tyto E-maily sbíráte je potřeba návštěvnost na vašem webu tzv. SEO optimalizace, PPC reklama, reklama na Facebooku a cílení reklamy je toho hodně to mu rozumím, přece jen se to dám naučit a byt úspěšný.
Mám pro vás dobrou správu již dnes můžete studovat návod jak tomu dosáhnout a pracovat krok po kroku. eBook Tajný klíč marketingu 21. století
Po přečtení pečlivém přečtení E-booku se vám otevřou oči a budete vidět marketing jinými očima.
Důkazem jsou, že vám od těchto uživatelů chodí smysluplné E-maily vyplnili jste kontakt na sebe, protože vás zaujal jejích obsah.


Nástroje:
mioweb - pro vaši webovou prezentaci

Smart E-mailing - pro vaší Email databázi

smartselling

Začněte používat tyto nástroje automatizujte svoje podnikaní na maximum.
I váš web bude vydělávat a pracovat od rána do noci 24hodin 7dní v týdnu.

"Když už ráno budete vstávat z postele tak ať za to někdo zaplatí."
Ivo Toman

3 komentáře:

  1. Toto je hodně zajímavé. Díky za tip. Nedávno jsem se rozhodl pro založení s.r.o. a od té doby se právě snažím o to, aby moje firma byla co nejvíce vidět. Jak tak postupem času zjišťuji, tak ten marketing, zvlášť pak v online sféře je pěkná věda. Myslím si, že se do budoucna nevyhnu tomu, že si budu muset najmout někoho, kdo se mi o to bude starat.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky provozuju e-shop. Teprve je to rok, takže nejsem moc známá. Na rozjezd jsem si musela vzít půjčku, nedávno jsem si zaplatila PPC reklamu, tak se teď objednávky dost zvedly. Po večerech si čtu různé články o marketingu, copywritingu, newsletterech, atd. Věcí, co musím postupně zlepšovat je hodně :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. E-mailing je určitě super věc, ale já si myslím, že pro marketing je stejně nejlepší klasická šuškanda a lidské doporučení. Když mi soused řekne, že hypotéka vychází dobře u této banky, tak ta banka bude první, kam půjdu a proto má větší šanci na to, že si mě jako zákazníka získá. Ale je taky pravda, že já sám jsem chvíli dělal v marketingu a tak ty jejich postupy znám. A konkrétně newslettery na mě moc nezabírají.

    OdpovědětVymazat