¨ podnikatelský plán

úterý 26. ledna 2016

K investici do nemovitostí nepotřebujete miliony


Z knížky od Kiyoskahyho "Nefer výhoda" je rozepsaný způsob investice a jak investoval do nemovitosti či zlata. Nemovitosti jsou hlavní příjem z investic a hlavně stabilní. Například příjem z najmu pravidelný, zle byt platit hypotékou a hypotéku z nájmu, za par let je byt váš a celý příjem z nájmu mínus energie jde vám. Dál vám vše do praxe ukážeme na tomto web-semináři.

 Pavel Holečka vás přesvědčí, že pokud má běžný investor alespoň základní přehled o vychytávkách na realitním trhu, může dlouhodobě dosáhnout zajímavého výnosu při úměrném riziku. A nejen o nich bude mluvit na tomto webináři.


1 komentář:

  1. Hodně zajímavé, díky za sdílení. Před lety jsem měl nějaké peníze bokem a hodně jsem uvažoval, jestli nemám investovat do nemovitostí. Bohužel jsem promarnil příležitost a od té doby ty ceny nemovitostí několikanásobně stouply. Nějaké peníze bokem stále mám a přemýšlím co s nimi. Jako vhodná investice se mi tentokrát jeví například investiční stříbrné mince.

    OdpovědětVymazat